سومین سوگواره منطقه ای تعزیه و نمایش‌های آئینی و مذهبی و شبیه خوانی «نی ناله» ویژه محرم ماه ۱۴۰۳

سومین سوگواره منطقه ای تعزیه و نمایش‌های آئینی و مذهبی و شبیه خوانی «نی ناله» ویژه محرم ماه ۱۴۰۳  با معرفی نفرات با همت بسیج هنرمندان استان پایان یافت. 
کد خبر: ۹۶۱۷۱۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سومین سوگواره منطقه ای تعزیه و نمایش‌های آئینی و مذهبی و شبیه خوانی «نی ناله» ویژه محرم ماه ۱۴۰۳  با معرفی نفرات و با حمایت‌های شهرداری تبریز و شورای شهر، شهرداری منطقه دو تبریز، استانداری ، فرمانداری تبریز، اداره کل آموزش و پرورش، سپاه عاشورا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با همت بسیج هنرمندان استان پایان یافت. 
در این سوگواره که به صورت منطقه ای برگزار شد بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان عرصه نمایش‌های آئینی، تعزیه، مذهبی و شبیه خوانی تجلیل بعمل آمد.
 رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری؛ احمدی با سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و متولیان این سوگواره اعلام کردند که بایستی شهرداری تبریز و مناطق آن و سازمانهای مربوطه از این نوع  سوگواره ها که هدفشان ترویج فرهنگ شهید و شهادت و نشر ارزشهای والای اهل بیت (ع) در جامعه است حمایت نمایند. احمدی که خود از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس هست از تلاشها و کوشش ها و حمایت های شهرداری منطقه دو تبریز تقدیر و ابراز امیدواری کرد که به زودی  و با حمایت‌های همگان و برنامه ریزی بسیج هنرمندان استان شاهد برگزاری ملی این سوگواره باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار