تلفیق «علم، مهارت و خلاقیت» زمینه ساز اشتغال پایدار است

دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تلفیق علم، مهارت و خلاقیت زمینه ساز اشتغالی پایدار و مولد است.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۰۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیف الله نصیری، دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت در پیامی اظهار کرد: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان اصلی‌ترین دستگاه آموزش مهارتی کشور، تعلیم و آموزش نیروی انسانی ماهر با دانش روز دنیا است که با برنامه‌ریزی‌های جامع و هدف‌گذاری شده برای جامعه هدف،  نقش مهمی داشته و در کاهش نرخ بیکاری سهم فراوانی ایفاء می‌کند.

وی گفت: امروزه قشر عظيمي از افراد جوياي کار در جامعه را جوانانی تشکیل می‌دهند که فاقد مهارت‌هاي لازم براي ورود به عرصه کارآفريني و اشتغال هستند، بنابراين اگر آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي متناسب با نياز روز به افراد جوياي کار ارائه شود، اين افراد مي‌توانند با کسب مهارت‌ وارد بازار کار شوند يا با راه‌اندازي مشاغل کوچک براي خود و اعضاي خانواده نيز کارآفريني کنند.

دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: بی شک تلفیق علم، مهارت و خلاقیت؛ زمینه ساز اشتغال پایدار و مولد در فردایی روشن خواهد بود و تاثیر شگرفی در پیشرفت و اعتلای اقتصادی و توانمندسازی منابع کارآمد انسانی و حل معضل ریشه دار بیکاری در استان دارد.

وی عنوان کرد:با تأسی به شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و پیگیری شعار «هر سرباز، یک مهارت، یک شغل»، امیداست شاهد تحولی دانش بنیان و اشتغال آفرین باشیم و در آینده نزدیک دیگر بیکاری جوانان جزء دغدغه ها نباشد.

دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی تبریک می گویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار