سربازان، خط مقدم دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی هستند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: سربازان، خط مقدم دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورند.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۱۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در دیدار با کارکنان وظیفه بستری شده این منطقه، ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای همه بیماران، اظهار کرد: سربازان با حضور مستمر در مناطق عملیاتی و مرزی، چشمان بیدار ملت هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان قسم خورده انقلاب، کوچکترین آسیبی به این نظام مقدس وارد کنند.

وی با بیان اینکه دوران سربازی یک مسئولیت بزرگ و امانتی است که بر دوش جوانان این مرز و بوم نهاده شده است، افزود: این سربازان با آموزش‌ های تخصصی و روحیه‌ ی ایثارگری، آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و خطری را دارند.

معصومی عیادت از بیماران را یک عمل ارزشمند دانست و بیان کرد: عیادت از کارکنان پایور و وظیفه به تقویت روحیه همبستگی و حمایت اجتماعی کمک شایانی می کند و این عمل نشان دهنده آن است که جامعه به نیروهای مسلح خود اهمیت می‌دهد و از آنها قدردانی می کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با تاکید بر اینکه حمایت از کارکنان بیمار، یک وظیفه انسانی و سازمانی است، خاطر نشان کرد: این حمایت ها نه تنها به بهبود روحیه و سلامت کارکنان کمک می کند، بلکه موجب تقویت بنیه دفاعی کشور و افزایش آمادگی آنان می شود.

معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان ضمن عیادت از بیماران این درمانگاه، روند درمان آنها را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم در خصوص هزینه‌ های درمانی و دارویی بیماران را صادر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار