خبرهای داغ:
در راستای ارائه خدمات سریع و آسان به جامعه هدف؛ 

راه اندازی قرارگاه شهید والی با هدف استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی/ساخت ۹۰ واحد مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی

راه اندازی قرارگاه شهید والی با هدف استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی/ساخت ۹۰ واحد مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی
طاهری گفت: هدف قرارگاه شهید والی استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی و مردمی است؛ این قرارگاه باعث شده که سایر نیروهای جهادی نیز از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنند که ما شاهد تاثیرات آن در جامعه هدف هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۲۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

قزوین_ به گزارش بسیج, کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف حقوقی، قضایی، سلامت، مشاوره،  امدادرسانی، حمایت از نیازمندان، ارتقای کمی و کیفی خدمات حمایتی اعم از مسکن، آموزش، معیشت، تهیه و تامین فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند مردم فعال است و به عنوان یک نهاد فراگیر مردمی تلاش می‌کند که خدمات حمایتی و توانمندسازی را برنامه‌ریزی و مدیریت کند و در این زمینه از همکاری، مساعدت و مشارکت مردمی بهره‌مند شود.

کمیته امداد در کمک و توانمندسازی مددجویان و توجه به جامعه هدف و مشکلاتی که دارند تفاوت و تمایزی قائل نیست و ثقل کمک به نیازمندان بر دوش کمیته امداد است هر چند دستگاه‌های حمایتی دیگر نیز در این عرصه فعالیت دارند.

 این نهاد مقدس و انقلابی در سطح کشور از توانمندی بالایی برخوردار است و در این زمینه قرارگاه جهادی کمیته امداد  با بهره‌گیری از ظرفیت، هم افزایی و توان مردمی گروه‌های جهادی در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان و تقویت روحیه جهادی گام برمی‌دارد.

همکاری گروه‌های جهادی با این نهاد در حوزه‌های ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، درمانی و سایر مشکلات نیازمندان باعث گردیده تا با همکاری گروه‌های جهادی که عموماً جوانان مخلص و تحصیل کرده هستند  خدمات سریع و آسان به نیازمندان ارائه شود.

امروز گروه‌های جهادی در ادامه راه انقلاب و خدمت به مردم با احساس مسئولیت و مطالبه‌گری در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی قدم بر می دارند کاری که جهادگران در روستاها و مناطق محروم انجام می‌دهند قابل تقدیر است و در مسیر اهدافی که دارند با نهاد مقدس و مردمی کمیته امداد  همکاری می‌نمایند.

هدف قرارگاه شهید والی استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی است 
 
در همین راستا، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به افتتاح قرارگاه جهادی دوکوهه جهادگران کوهین بیان کرد: هدف قرارگاه شهید والی استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و مردمی است؛ این قرارگاه باعث شده که سایر نیروهای جهادی نیز از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنند که ما تاثیرات آن را در جامعه هدف شاهد هستیم.

 همکاری با گروه‌های جهادی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف 

ظاهری افزود: در دو حوزه "سلامت و پزشکی" و بحث‌های" عمرانی، تعمیرات، ساخت و احداث مسکن"  با هم افزایی و همکاری با گروه‌های جهادی از ظرفیت این گروه‌های جهادی در رفع مشکلات جامعه هدف بهره‌مند می‌شویم.

ساخت ۹۰ واحد مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره  به استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در بحث ساخت مسکن اظهار کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه و بسیج سازندگی در جهت ساخت مسکن مددجویی منعقد شد در بحث ایزوگام، شیرآلات و تعمیرات ۹۰ واحد با کمک این عزیزان ساخته شد که تعدادی از این واحدها واگذار شده‌اند و تعدادی واحد هم در مراحل پایانی کار قرار دارند که به فضل الهی تا پایان شهریور تحویل داده می‌شود.

 رفع مشکلات حوزه تعمیرات واحد مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی 


وی در ادامه با اشاره به نمونه‌ای از کارهایی که برای جامعه هدف انجام گرفته، یادآور شد: اخیراً مددجویی در استان داشتیم که فاقد مسکن و در مدرسه اسکان داشت و همچنین با مشکلات درمان همسرش نیز مواجه و فاقد هرگونه لوازم ضروری برای زندگی بود که  توسط خیرین زمین رایگان را تامین و مسکن را احداث نمودیم و هزینه درمان و لوازم ضروری زندگی نیز توسط خیرین و خود امداد تامین و تهیه گردید.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری خالصانه گروه‌های جهادی ابراز کرد: در بحث تعمیرات با مشکلاتی در حوزه استان مواجه بودیم که با حضور گروه‌های جهادی خوشبختانه بحث تعمیرات را در حوزه استان پیش می‌بریم.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار