جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

جشنواره فردخت بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی است

سرهنگ پاسدار تقی نجمی گفت: جشنواره فردخت بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی است، پس باید از آن حداکثر بهره را ببریم.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۶۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

سرهنگ پاسدار تقی نجمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز ۸ مرداد در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی فردخت که در سالن جلسات شهید امینی ساختمان شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: جشنواره فردخت امسال توسط بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود، که بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین رویدادی در استان، بر لزوم استمرار و مداومت این قبیل جشنواره‌ها تاکید کرد و گفت: این سری رویدادها فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی است که می‌توان به صورت فراسازمانی و ابتکاری اجرا کرد.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بهترین دفاع را حمله دانست و گفت: با این قبیل برنامه‌ها و رویدادها ضمن‌ اینکه می‌توانیم فرهنگ اصیل و باورهای‌ ناب‌مان را حفظ کنیم، این ارزش‌ها را به سایر کشورها نیز صادر کنیم.

وی به لزوم برگزاری یک نشست با هدف تعامل، هم‌افزایی و هم‌اندیشی ضمن حضور مدیران اتحادیه‌های خیاطان، طراحان لباس، تولیدکننده‌ها و ... توصیه کرد و گفت: طرح‌های ارزشمند و باکیفیت که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده‌اند باید حمایت شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار