خبرهای داغ:
رضیان عنوان کرد

جشنواره فردخت بستر پرورش و حمایت از طراحان متعهد

همدان- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اولین جشنواره استانی فردخت با هدف پرورش و حمایت از طراحان متعهد در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۸۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
جشنواره فردخت بستر پرورش و حمایت از طراحان متعهد

فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه جشنواره فردخت بستر پرورش و حمایت از طراحان متعهد را فراهم می‌کند، اظهار کرد: این جشنواره مدل‌های قابل تولید مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی را به تولیدکنندگان عرضه می‌کند و سبب پرورش طراحان پوشاک متعهد و متخصص و جریان سازی در راستای طراحی پوشاک اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتصال طراحان و تولیدکنندگان استانی سبب تحول در عرصه پوشاک و دستیابی آسان به پوشاک عفیفانه در سطح استان‌ خواهد شد، افزود: در کنار این جشنواره جریان سازی در فضای مجازی با گردهمایی تولید کنندگان خیاطان و طراحان در فضای مجازی و کمک به تامین مواد اولیه و همچنین تسهیل گری فروش محصولات مورد توجه قرار دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این اتصال یک زنجیره کامل تشکیل می‌دهد تا پوشاک ایرانی و اسلامی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار بانوان استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره اولین جشنواره استانی فردخت در سطح استان همدان و پنجمین جشنواره در سطح کشور است، گفت: جشنواره در سه بخش شامل بخش اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده)، بخش طراحی (ارائه طرح به صورت چاپ شده) و بخش تحقیق و پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محورهای مشخص شده) برگزار می‌شود.

رضیان بیان کرد: سطح رقابت بین ویژندها (خانه های مد دارای نمانام) و تولیدی‌ها آزاد و دانش آموزی و دانشجویی است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در بستر فضای مجازی ایتا به نشانی  golenarges_mezon1@  و مهلت تحویل آثار تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ است، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه در مهر ماه سال جاری با تقدیر از نفرات اول تا سوم هر بخش و معرفی برگزیدگان به پنجمین جشنواره فردخت کاشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار