خبرهای داغ:
مثبت سوژه

اشتغال‌زایی برای ۱۱ زن سرپرست خانوار توسط بانوی کارآفرین روستایی

بانوی کار آفرین روستایی شهرستان چگنی گفت: با یاری خدا و همت بسیج سازندگی ناحیه چگنی توانستم برای ۱۱ زن سر پرست خانوار شغل ایجاد کنم.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

فاطمه اسدی بانوی کار آفرین روستای چم دیوان شهرستان چگنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: به همت بسیج سازندگی و با یاری خداوند توانستم به صورت مستقیم و غیر مستقیم چند زن سرپرست خانوار را مشغول به کار کنم.

 اسدی یاد آور شد: کارم را با حمایت بسیج سازندگی ناحیه چگنی شروع و با پشتیبانی و اعطای تسهیلات سپاه توانستم یک دستگاه میوه خشک کن تهیه و کارگاه میوه خشک کن را راه اندازی کنم.

 بانوی کارآفرین بسیجی اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی و راه اندازی کارگاه  تعداد ۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست را در این کارگاه مشغول به کار کردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

این بانوی کارآفرین در ادامه عنوان کرد : من در خانه کارم را شروع کردم و پس از مدتی که کارم رونق گرفت به فکر یک مکان بزرگتر افتادم بنابراین رفتم یک مکان اجاره کردم و از بسیج سازندگی ناحیه چگنی درخواستی جهت اعطای تسهیلات نوشتم بسیج سازندگی با درخواستم موافقت کرد و در این راستا من را یاری رساندند و به همت بسیج سازندگی توانستم برای چندین نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار