برنامه‌های هفته بسیج حقوق‌دانان استان بوشهر اعلام شد

برنامه‌های هفته بسیج حقوق‌دانان استان بوشهر اعلام شد
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، برنامه های هفتم تا چهاردهم مرداد به عنوان هفته بزرگداشت بسیج حقوق دانان در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۱۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمود شریفی با گرامیداشت هفته بسیج حقوقدانان گفت: برنامه‌های متنوعی در این هفته به پاس گرامیداشت زحمات اعضای بسیج حقوق دانان و تلاش‌های یک ساله آنان، در سطح استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: آموزش همگانی حقوق و مشاوره در پایگاه‌های بسیج و مساجد، میز‌های حقوقی جهادی خدمت، اصلاح و ارشاد و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در هفته بسیج حقوقدانان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

این مقام مسئول افزود: دیدار با رئیس کل دادگستری و دیدار با خانواده معظم شهدای حقوقدان استان و تجلیل از این عزیزان از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بزرگداشت بسیج حقوقدانان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج حقوقدانان استان بوشهر اضافه کرد: قرار است در این هفته با حضور رئیس توسعه حل اختلاف استان، صلح یاران بسیج در راستای فرهنگ صلح و سازش بکارگیری شوند که شروع به کار آن‌ها از ابتدای شهریور با اعطای گواهی صلح یاری می‌باشد.
انجمن‌های علمی تخصصی حقوق دانان در قالب حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خانواده، حقوق بین الملل، حقوق شهروندی و حقوق عامه و ... به فعالیت می‌پردازند و به نهاد‌های عمومی دولتی و خصوص معرفی می‌گردند.
ویژه برنامه روز بسیج حقوق دانان در روز ۱۴ مرداد در شهر برزجان با حضور رییس کل دادگستری استان و حقوق دانان شهرستان‌های همجوار به عنوان روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار خواهد شد.

مجموعه بسیج حقوقدانان یک مجموعه فراگیر و پویا از حقوقدانان داوطلب به حضور در عرصه‌های مورد نیاز است که شامل قضات، وکلا، سردفتران، دانشجویان و دانش آموختگان و همه افرادی که به نوعی در عرصه‌های حقوقی دست دارند، می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار