خبرهای داغ:
مثبت سوژه

تسویه بدهی ۱۸ نفر با واریز ۹۰۰ میلیون تومان

مسئول گروه جهادی شهید آوینی ناحیه کوهدشت گفت:ما بدهی ۱۸ نفر که هرکدام ۵۰ میلیون تومان بود را تسویه کردیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

بهروز رفیعی خبرنگار جهادگر بسیجی و مسئول گروه جهادی شهید آوینی ناحیه کوهدشت "در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: وقتی فقر و شرایط سخت یک خانواده را از نزدیک دیدم به فکر تشکیل یک گروه جهادی با نام شهید آوینی افتادم.

وی اظهار داشت: سال ۹۸ همراه سرهنگ کونانی برای افتتاح یک واحد مسکونی به یکی از روستا‌ها رفتیم، مردی را حوالی آنجا دیدم که گوشه‌ای گریه می‌کند، پرسیدم، اینجا کاری داری؟ گفت: به این خانواده نگاه می‌کنم که برایش خانه ساخته‌اند، گفتم: مشکلت چیست؟ وقتی من را به سمت خانه هدایت کرد، خانه که نمی‌شد، گفت، خرابه‌ای که با دیدنش دلت به درد می‌آمد، حتی یک فرش مناسب هم نداشتند.

تسویه بدهی ۱۸ نفر با واریز ۹۰۰ میلیون تومان

رفیعی تصریح کرد: چشمم که به فرزند معلولش افتاد نتوانستم خودم را کنترل کنم و ناخود آگاه اشک در چشمانم جاری شد.

جهادگربسیجی یاد آور شد: دیدن فرزند معلول خانواده باعث شد تا به فکرتشکیل یک گروه جهادی بیفتم  و نام گروه جهادی را به نیابت از شهید مرتضی آوینی، شهید آوینی گذاشتم.

مسئول گروه جهادی شهید آوینی ناحیه کوهدشت در ادامه گفت: در طول این مدت که گروه را تشکیل دادم  خیلی از خیرین سرشناس حتی از خارج کشورجهت همکاری و کمک با من تماس گرفتند.

وی تصریح کرد: با گذشت ۴ سال هر ماه سه خانواده محروم را به طور کامل پوشش می‌دهیم.

خبرنگار جهادگر بسیجی با بیان اینکه تمرکز گروه جهادی را روی خانواده‌های که بدهکار مالی هستند گذاشتیم خاطر نشان کرد:  ظرف این مدت بدهکاری ۱۸ نفر که هر کدام ۵۰ میلیون تومان و یا بیشتر بدهکاری بودند، وجمعاٌ ۹۰۰ میلیون تومان است را پرداخت کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید آوینی کوهدشت به تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اشاره کرد و گفت: در طول این مدت برای  ۱۲۰ نوعروس نیازمند جهیزیه تهیه کردیم.

جهادگربسیجی به دیگر اقدامات این گروه پرداخت و ابراز داشت: از دیگر اقداماتی که انجام دادیم  ۷ زندانی را آزاد کردیم و چهارساختمان افراد محروم را از صفر تا صد ساختیم وهمینطور رهن ۱۷ خانوار محروم را پرداختیم وده‌ها سرویس بهداشتی و یکصد آبشخور برای حیوانات محرومان روستا ساختیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار