مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد:

فعالیت گروهای جهادی نقش موثری در محرومیت زدایی و گسترش عدالت دارد

زنجان- مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم یکی از مهم‌ترین مصادیق حرکت‌های امیدبخش، عدالت‌خواهانه و کمک به توسعه پایدار وعمران و آبادانی روستاها است.  
کد خبر: ۹۶۱۷۴۴۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

فعالیت گروهای جهادی نقش موثری در محرومیت زدایی و گسترش عدالت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سیدمسعود حسینی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه با همکاری گروه‌های جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود، اظهار داشت: حدود 10 تفاهم‌نامه با گروه‌های جهادی درحوزه عمرانی،بهداشت و درمان به خصوص دندان‌پزشکی به امضا رسیده است.

وی افزود: درسالجاری نیز گروه الکفیل را به استان زنجان دعوت کردیم و به مدت چهار روز به جامعه هدف خدمت‌رسانی کردند، بیش از 2 هزار نفر از خدمات دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و بینایی‌سنجی در خدمت مددجویان قرار گرفت.

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌ای با گروه جهادی شهدای سهرورد خدابنده و موسی‌بن‌جعفر زنجان منعقد شد، بیان کرد: قرار است 50 سرویس بهداشتی و حمام  احداث و تحویل داده شود. 

وی ادامه داد: از سوی کمیته امداد نیز 15 میلیون تومان کمک هزینه داده شده تا سرویس بهداشتی و حمام تکمیل شود، در حال حاضر 30 گروه جهادی فعال در حوزه فرهنگی و معیشتی همکاری می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه اعزام اردوی جهادی به سه روستا نیز برگزار شد، عنوان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم یکی از مهم‌ترین مصادیق حرکت‌های امیدبخش، جهادگونه و عدالت‌خواهانه و کمک به توسعه پایداردراین مناطق وایجاد حس مشارکت‌جویی مردم در عمران و آبادانی روستاها است.  

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار