خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

تلاش جهادگران خدمت بیشتر و بهتر به مردم مناطق محروم است

تبریز- فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: تلاش جهادگران خدمت بیشتر و بهتر به مردم مناطق محروم است و از مسئولان حامی جهادگران در این راه قدردانی می کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۹۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر  طهماسبی در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۴ استان، خطاب به جهادگران گفت:  شما جهادگران بخاطر مردم و انقلاب از آسایش خود می گذرید و این امر مقدسی است و باید تکریم و تمجید شود.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی ما را در مسیر حرکت به سمت قله ها قرار داده است، افزود: روحیه جهادی و عمل انقلابی گروه های جهادی امروز به یک الگو تبدیل شده است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به اینکه ۲۰۰ طرح طی مدت ۱۰ روز افتتاح و اجرا می شود، اضافه کرد: این افتخارات به دست شما جهادگران رقم خورده است. 

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی نیزدر این رزمایش جهادگران فاطمی، گفت: رفع تنش های آبی را مدیون گروه های جهادی هستیم.

تراب محمدی با بیان اینکه عمل و اقدام گروه های جهادی معطوف به خدمت به محرومان است، افزود: ما وارث انباشت انبوهی از محرومیت ها بودیم که بعد از انقلاب اسلامی با روحیه جهادی بخش اعظمی از این محرومیت ها مرتفع شد.

وی بسیج سازندگی و گروه های جهادی را تبلورعینی روحیات جهادی دهه شصت خواند و ادامه داد: گروه های جهادی فرزند انقلاب و از مردم و برای مردم هستند

محمدی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب نیازمند همت جهادی نخبگان و گروه های مختلف مردمی برای تحقق پیشرفت حداکثری و عدالت هستیم.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم و آیت الله رئیسی مصادیق بزرگ عمل جهادی بودند. خاطرنشان کرد: گروه های جهادی یاور دولت هستند و وجود گروه های جهادی برای دولت‌ها مغتنم و مهم است. 

رزمایش جهادگران فاطمی ۴ آذربایجان شرقی ساعتی پیش در میدان صبحگاه سپاه عاشورا با رمز«یا فاطمه الزهرا» آغاز شد و به مدت ۱۰ روز در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی و ... ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار