خبرهای داغ:

اهدای بیش از ۵۵ واحد خونی کارکنان شرکت نفت منطقه شاهرود در روز ملی انتقال خون

شاهرود_ همزمان با گرامیداشت روز ملی انتقال خون کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بیش از ۵۵ واحد خون خود را به یاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اهدا کردند.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۳۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سعید خادمیان مسئول روابط عمومی و برگزار کننده طرح نذر خون شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود از اهداکنندگان خون خصوصاً همکاران و خانواده‌های عزادار که طی دیروز و امروز با نذر خون خود، فرهنگ اهدای خون را با نهضت جانبخش کربلا اعتلا بخشیده و متبرک ساختند، تقدیر و تشکر کرد و در گزارشی از آمار اهدای خون در بازه‌ی زمانی اعلام و عنوان کرد: طی این دو روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان اهدای خون همکاران نزدیک به ۵ درصد رشد داشته است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور سبز کارکنان در مراکز انتقال خون سراسر استان که زمینه ساز تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی و بیماران نیازمند شدند، افزود: قدردان تعهد، سختکوشی و کارآمدی همکاران در سطح منطقه هستیم که با این کار خداپسندانه واسطه نجات و امتداد زندگی هستند.
خادمیان گفت: در این مدت با توجه به واحد خونی اهدا شده رشد بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای خون، نشان دهنده استقبال بیشتر همکاران داوطلب از این نذر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بود که ستاد منطقه با ۳۵ اهدای خون و نواحی تابعه دامغان، سمنان و گرمسار نیز با ۲۰ اهداء در پایگاه‌های استان خون دهی خود را ثبت کردند.
گفتنی است، اهدای خون امری خداپسندانه و نیازی همیشگی ست و پویش نذر خون تا پایان ماه صفر در کل کشور تداوم دارد و مراکز اهدای خون پذیرای ادای نذر خون عزیزان و اهدا کنندگان خون خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار