خبرهای داغ:
به همت بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس انجام شد:

تجلیل از قهرمان جهان رشته پرورش اندام، سفیر ۱۵۰۰۰شهید استان فارس

با حضور مسئولین سپاه فجر و بسیج ورزشکاران فارس، از میلاد بابکان قهرمان جهان رشته پرورش اندام که سفیر کنگره ملی پانزده هزارشهید استان فارس حضور داشته اند. است، تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۶۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در نشستی که با حضور سید مرتضی آل علی مسئول بنیاد حفظ آثار شهدای استان فارس، شکرالله مسکویی مسئول سازمان و دیگر معاونین سازمان بسیج ورزشکاران استان، در دفتر ستاد کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس برگزار شد، با اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی از میلاد بابکان ورزشکار قهرمان رشته پرورش اندام که به عنوان سفیر ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس در برنامه های فرهنگی استانی و ملی معرفی شده، و در برنامه ها با پوشیدن تی شرت مزین به تمثال سردارشهید اصغر سرافراز فرمانده شهید گردان کمیل لشکر۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس و لوگو و آرم کنگره ملی پانزده هزارشهید استان فارس شرکت کرده، تجلیل شد.

به گزارش بسیج، میلاد بابکان قهرمان ارزنده و با اخلاق نی ریزی، قرار است دریک مسابقه جهانی که با حضور ورزشکاران مطرح چند کشور جهان در حال برگزاری است، به عنوان نماینده  شهدای استان فارس شرکت کند که مرحله مقدماتی این مسابقه انجام شده است وطی شب های آینده مرحله نهایی ان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد .

همچنین وی در برنامه راوی شو با عنوان نماینده کمیته ورزش وجوانان کنگره ملی پانزده هزارشهید استان فارس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار