با هدف کمک به مناطق زلزله زده بخش مرکزی کاشمر؛

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کاشمر در دهستان کسرینه برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کاشمر در دهستان کسرینه برگزار شد
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام همدلی و دوستی شهرستان کاشمر به همت باشگاه ورزشی آرمان کسرینه در رده سنی نوباوه گان زیر 13 سال برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام همدلی و دوستی به گرامیداشت کمک به مسکن مناطق زلزله زده شهرستان به میزبانی باشگاه ورزشی آرمان روستای کسرینه در رده سنی نوباوه گان زیر 13 سال برگزار شد.

سروان پاسدار امید فانی مکی، مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم و بسیجیان محلات روستا از طریق ورزش همگانی و قهرمانی است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات فوتسال که با حضور 10تیم از شهرستان از شهر کاشمر و روستاهای تابعه و به میزبانی باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان دهستان کسرینه  و در  رده سنی زیر 13 سال در محل سالن ورزشی صالح روستای زنده جان برگزار گردید، تیم های زیر به ترتیب مقام های اول تا سوم رده نوباوه گان را به خود اختصاص دادند.

تیم اول- شهدای روستای فروتقه از بخش مرکزی کاشمر 

تیم دوم- تیم باشگاه سورنات از شهر کاشمر 

تیم سوم- شهدای روستای جردوی از بخش فرح دشت کاشمر 

 تیم چهارم- شهدای روستای قوژد از  بخش مرکزی کاشمر 

در پایان مراسم ضمن تجلیل از تیم های برتر، به رسم یادبود هدایایی به تیم های برتر و نفرات برتر از سوی مسئولین برگزاری مسابقات و اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر اهدا شد.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه با حضور کاظم اسماعیل نژاد، رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد. 

خبرنگار افتخاری بسیج/محمد جعفرنژاد قوژدی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار