خبرهای داغ:

تعمیر لوله آب آشامیدنی در روستای رمیله آبادان

پیگیری و رفع مشکل کم آبی و خدمت رسانی به اهالی روستای رمیله آغاز شد .
کد خبر: ۹۶۱۷۵۷۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه آبادان،

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری جناب سروان سیدرضا موسوی در نشست خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در خصوص قطع بودن آب در روستای رومیله وبا هماهنگی رئیس شورا محله اسلامی در روستای رمیله برادر مجید رومی پور با هماهنگی دبیر قرارگاه و پیگیری آن مسول سازمان آبفا وسیدمحمد مولوی نماینده مجلس را به روستا دعوت نمودند وبا حضور و مشارکت مردم در خصوص مشکل آب گفتگو صورت گرفت .

 

 

فرمانده حوزه گفت : بعد از حضور میدانی مسول آبفا و مشاهده عینی ایشان دستور پیگیری رفع مشکل آب منطقه را دادند و مشخص شد که لوله قدیمی و شاه لوله اصلی دچار مشکل است .

 

فرمانده حوزه در ادامه بیان کردند : خدا را شاکریم که امروز بهمت شورای محله اسلامی و با پیگیری فراوان و مشارکت مردم توانستیم مشکل لوله آب روستای رمیله را حل کنیم و مردم پا به پای کارگران سازمان آبفا کار جهادی را انجام دادند و به لطف خدا تعمیر لوله آب آشامیدنی در روستای رمیله انجام شد .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری برادر پاسدار سید رضا موسوی از تلاش و همت شورای محله اسلامی و همچنین مردم منطقه که با صبر و بردباری کمک کردند که مطالبه گری و دعوت از مسولین شهرستان انجام شود و امروز هم در این هوای گرم طاقت فرسا پا به پای کارگران زحمت کشیدن تقدیر و تشکر نمودند و برای تمامی عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی نمودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار