خبرهای داغ:
ترکاشوند:

بسیجیان باید عزم و اراده‌ای جهادی در رفع موانع و مشکلات مردمی داشته باشند

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: همه بسیجیان باید عزم و اراده‌ای جهادی در رفع موانع و مشکلات مردمی و تسهیل کردن خدمات و کمتر کردن فاصله بین مردم و مسئولین داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیرترکاشوند در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل همدان که به میزبانی پایگاه بسیج المهدی (عج) شرکت گاز استان همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات پرسنل خدوم شرکت گاز اظهار کرد: وظیفه بسیج کارمندان در کنار عوامل خدمت‌رسان در تمام ادارات، خدمت‌رسانی بهتر و بی مزد و منت است که مهمترین رسالت و دغدغه‌ است.

وی با بیان اینکه این همایش به منظور توانمندسازی و هماهنگی فرماندهان پایگاه‌های بسیج در ادارات برگزار شد، افزود: همه بسیجیان باید عزم و اراده‌ای جهادی در رفع موانع و مشکلات مردمی و تسهیل کردن خدمات و کمتر کردن فاصله بین مردم و مسئولین داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: این امر در برپایی میزهای خدمت و کاروان‌های جهادی درمناطق محروم و حاشیه نشین و روستاهای استان از سوی ادارات محقق می‌شود.

مجید الله یاری، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نیز در ادامه به اهم فعالیت‌ها و خدمات این شرکت در خدمت‌رسانی به مردم در سطح استان به ویژه ۸ هزار خدمت رایگان به نیت ۸ هزار شهید استان همدان در دومین کنگره شهدای همدان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

در پایان این همایش ازمجید الله یاری، مدیرعامل شرکت گاز استان به عنوان مدیرکل جهادی برتر استان در قالب لوح تقدیر ازسوی ریاست سازمان بسیج ادارات کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار