راه نجات کشور و مردم در حمایت از دین و تبعیت از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در جمع بسیجیان دوره تکمیلی گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان گفت: راه نجات کشور و مردم در حمایت از دین و تبعیت از ولایت فقیه است
کد خبر: ۹۶۱۷۶۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان اظهار کرد: امام خمینی(ره) پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما اگر می‌خواهیم از دین ، قرآن و اهل بیت(ع) حمایت کنیم و به دین خدمت کنیم بهترین مسیر خدمت، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی افزود: اگر کسی می خواهد به امام حسین(ع) خدمت کند و در کنار آن بزرگوار باشد بهترین خدمت این است که در کنار ولی فقیه زمان خود باشد یعنی خدمت به ولی فقیه خدمت به مردم و در واقع حمایت از ولایت فقیه حمایت از امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: در حقیقت ولی فقیه از نسل و ادامه دهنده راه امام علی(ع) است. ما اگر امروز به ولی فقیه زمان خود کمک کنیم و به فرامین ایشان عمل کنیم کما اینکه امام خمینی (ره) فرمود: «پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد» قطعا به مثابه این است که به ائمه اطهار(ع) کمک کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در توصیه به بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان عنوان کرد: جوانان کشور توجه کنند که تنها راه نجات کشور و ملتها در حمایت از دین است، لذا بایستی به سمت دین برویم و از آن تبعیت کنیم و بعد از آن تبعیت از ولی فقیه است که این دو به هم تنیده شده است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: تبعیت از دین، تبعیت از قرآن و سیره اهل بیت(ع) است و ما انسانها در مسیر تکامل خود نیاز به پیروی از مسیر دین که همان مسیر اهل بیت(ع) است، داریم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار