کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با بسیج؛

ترور «هنیه»، نشانه ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است

کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: رژیم اسرائیل ثابت کرده که هرگاه با یک بن‌بست و بحران داخلی مواجه‌شده تلاشش این بوده که آن بحران را به خارج از مرزهای فلسطین‌اشغالی منتقل کند و به همین دلیل دست به ترورهای هدفمند زده است.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۴۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی درخصوص تحلیل جریانات منطقه بعد از شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: شهادت اسماعیل هنیه، یک جنایت تروریستی و نقض صریح قوانين بین‌المللی است چرا که وی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود و مهمان جمهوری اسلامی ایران بوده است. 
وی با تأکید بر اینکه این اقدام تروریستی پیامدهای خطرناکی برای ثبات و امنیت منطقه به همراه خواهد داشت، افزود: ترور هنیه یک تشدید تنش خطرناک در منطقه است.
این کارشناس مسایل سیاست خارجی با اشاره به قرار گرفتن شخصیت‌های اثرگذار جبهه مقاومت از جمله اسماعیل هنیه بعد از حوادث هفتم اکتبر در لیست ترور رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: رژیم اسرائیل ثابت کرده که هرگاه با یک بن‌بست و بحران داخلی مواجه‌شده تلاشش این بوده که آن بحران را به خارج از مرزهای فلسطین‌اشغالی منتقل کند و به همین دلیل دست به ترورهای هدفمند زده است.
هانی‌زاده ادامه داد: این یک دستاورد نظامی برای رژیم صهیونیستی نیست بلکه ضعف و زبونی این رژیم را در مقابل جبهه مقاومت نشان می‌دهد.
وی افزود: اختلاف بین مقامات ارشد اسرائیل، فرار 15 هزار سرباز این رژیم و هزینه‌های چند ده میلیاردی که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه متحمل شده است نشان می‌دهد که این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد.
این کارشناس مسایل سیاست خارجی اقدامات تروریستی و جنایات نخست وزیر اسرائیل را ماجراجویی برای افزایش تنش در منطقه دانست و تصریح کرد: نتانیاهو با این اقدامات ماجراجویانه از جمله حمله به بیروت درصدد است تا موازنه و میدان را در منطقه تغییر دهد و قدرت‌های فرامنطقه‌ای را وارد این بحران سازد ولی بدون شک این ماجراجویی به نفع این رژیم نخواهد بود.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار