مراسم انس و الفت وابستگان سپاه باروق برگزار شد

مراسم انس و الفت وابستگان سپاه باروق برگزار شد
به همت سپاه شهرستان باروق مراسم انس و الفت وابستگان سپاه باروق با حضور مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و جمعی از وابستگان سپاه شهرستان باروق در محل تالار طبیعت این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۶۱۷۶۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، به همت سپاه شهرستان باروق مراسم انس و الفت وابستگان سپاه شهرستان باروق با حضور مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و جمعی از وابستگان سپاه شهرستان باروق در محل تالار طبیعت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه باروق ضمن عرض خوش آمد گویی گفت : دشمن و استکبار سعی دارد که ما شناسنامه غیرت و شجاعت خود را فراموش کنیم ولی با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت این پرچم را به صاحب اصلی انقلاب خواهیم رساند.

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی افزود :

پاسداری یک رسالت است و پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را نسل به نسل بر فراز قله های پر افتخار اسلام به احتزاز در می آوریم.

در ادامه این مراسم مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران خدمت مقدس پاسداری گفت : شما وابستگان و همرزمان غیورتان جسارت به خرج داده و لباس پاسداری را انتخاب نمودید ‌. شما دلاورمردان جوانی خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی نمودید و در راه دفاع از میهن اسلامی گام‌های بلندی برداشتید.

سرهنگ پاسدار سید رسول تاج‌الدینی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری‌اسلامی در اوج قدرت مقابل دنیای استکبار ایستاده است ، گفت : این اقتدار امروز به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان سلحشور به دست آمده است. خدمات و تلاش شما بازنشستگان در طول دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، به‌طور قطع اگر ایثار و رشادت‌های شما نبود، امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.

مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به خدمات کانون گفت: فراهم آوردن شرایط رفاه و آسایش، ایجاد زمینه اشتغال فرزندان وابستگان و اعطای تسهیلات اشتغالزایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تجلیل از وابستگان سپاه و برپایی ایستگاه سلامت و صرف نهار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار