اهمیت تداوم فعالیت ها درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به نقش مؤثر هیئت رزمندگان اسلام استان سمنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر اهمیت تداوم این فعالیت‌ها و گسترش هرچه بیشتر آن در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۶۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در جلسه هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام استان سمنان که با حضور سردار شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد، آخرین وضعیت فعالیت‌های این هیئت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری باشکوه مراسمات دهه محرم، از تلاش‌های ارزشمند هیئت رزمندگان اسلام قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر هیئت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر اهمیت تداوم این فعالیت‌ها و گسترش هرچه بیشتر آن در استان سمنان تاکید کرد.

مهدی کاشفی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان سمنان نیز گزارشی جامع از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی هیئت را به حضار ارائه کرد و ضمن ارائه آمار و ارقام دقیق، به تشریح دستاوردهای هیئت در سال گذشته پرداخته و چشم‌انداز روشنی از برنامه‌های آتی ترسیم کرد.

اعضای هیئت نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئت تأکید نمودند. همچنین، بر لزوم تقویت همکاری‌های بین بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف هیئت تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار