کارشناس مسائل سیاسی

شهادت هنیه سبب همبستگی هرچه بیشتر ایران و حماس خواهد شد

کارشناس مسائل سیاسی هدف از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را ایجاد اختلاف بین جمهوری اسلامی ایران و حماس مطرح کرد و گفت: حماس کار را به استخوان رژیم اسرائیل رسانده است ولی این اقدام تروریستی نه تنها باعث اختلاف بین ایران و حماس نخواهد شد که سبب همبستگی بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۷۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره بهتحولات منطقه و ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: شهید اسماعیل هنیه نقش مهمی در جبهه مقاومت داشت؛ وی چندی پیش در حالی تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده خویش را در یک حمله تروریستی رژیم صهیونیستی از دست داد که گفته می‌شد وی در این منطقه سکونت دارد.
وی با اشاره به تز مقاومت از نهر تا بحر توسط شهید هنیه افزود: شهید هنیه بر یکپارچگی میدان‌های مبارزه و جبهه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید داشت و از این رو شخصیتی امیدبخش در محور مقاومت بشمار می‌رفت.
این کارشناس مسائل سیاسی ترور شخصیت‌های مقاومت را راهبرد رژیم اسرائیل در انحراف افکار عمومی و جبران شکست‌های خود دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی روز گذشته در بیروت و شب گذشته در تهران دست به این اقدام تروریستی زده که اشتباه بزرگی را مرتکب شده چرا که وی پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران به شهادت رسید.
یاری، هدف از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را ایجاد اختلاف بین جمهوری اسلامی ایران و حماس مطرح کرد و گفت: حماس کار را به استخوان رژیم اسرائیل رسانده است ولی این اقدام تروریستی نه تنها باعث اختلاف بین ایران و حماس نخواهد شد که سبب همبستگی بیشتر خواهد شد.
وی تاکید کرد: بی‌شک پاسخ این جنایت را خواهیم داد و انتقام سختی از عاملین این جنایت می‌گیریم؛ این اقدام تروریستی در خاک کشورمان اتفاق افتاده و جمهوری اسلامی ایران براساس قوانین بین‌المللی حق دفاع مشروع را دارد.
این کارشناس مسائیل خارجی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و شخص نخست وزیر این رژیم با ایجاد انحراف افکار عمومی درصدد جبران شکست‌های خود در برابر جبهه و محور مقاومت هستند ولی این اقدامات و جنایات تروریستی بدون شک سبب فروپاشی و نابودی آن خواهد شد.
انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار