خبرهای داغ:
سرگروه جهادی شهیده صدیقه پروانه سپاه گرگان:

یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی، تشکیل گروه های جهادی است/اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان

کلائی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵ سری جهیزیه با کمک سایر دستگاه های اجرایی و خیرین به نوعروسان نیازمند محله اهدا گردیده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۹۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی، تشکیل گروه های جهادی است/اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان

سکینه کلایی سرگروه جهادی شهیده صدیقه پروانه حوزه حضرت زینب(س) سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی تشکیل گروه های جهادی بوده است.

وی افزود: آثاری که گروه‌ جهادی می‌تواند بر مردم محله داشته باشد، افزایش و تقویت امید به زندگی در آنها است که رفع فقر مادی از چهره محله را به دنبال دارد.
کلائی اعلام داشت: گروه جهادی شهیده صدیقه پروانه حوزه حضرت زینب(س) سپاه گرگان در سال ۱۴۰۲ با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و انجام خدمات جهادی در عرصه های فرهنگی و آموزشی تاسیس شد.

وی ادامه داد: در کمک به ازدواج آسان، گروه جهادی مزونی را تهیه و آماده نموده است تا زوج های جوان نیازمند و کم برخوردار بتوانند لباس عروس و داماد، ملزومات و تشریفات عروسی را به صورت رایگان و یا با قیمت بسیار اندک تهیه نمایند.

کلائی افزود: به منظور ارتقای سطح علمی، گروه جهادی شهیده صدیقه پروانه نسبت به ارائه خدمات آموزشی رایگان برای نوجوانان و جوانان اقدام نموده است.

سرگروه جهادی شهیده صدیقه پروانه از اهدای ۴ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند خبر داد و تصریح کرد: امروز و به مناسبت برگزاری چهارمین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی، ۴ سری جهیزیه در قالب یخچال، گاز، پنکه، فرش و بخاری به نوعروسان اهدا گردید.

کلائی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵ سری جهیزیه با کمک سایر دستگاه های اجرایی و خیرین به نوعروسان نیازمند محله اهدا گردیده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار