استاندار کردستان:

پیام شهادت هنیه سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است

استاندار کردستان گفت: مهم‌ترین پیام شهادت «اسماعیل هنیه» سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۳۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز پیکر شهید سامی مقام بر روی دست‌های مردم سنندج از میدان آزادی تا میدان انقلاب تشییع شد.
در ابتدای این مراسم امیر حمیدرضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: شهید سامی مقام در اوایل انقلاب برای کمک به هم‌رزمانش توسط گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان اسیر و به زندان منتقل شد.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سه هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان داشت: شهید سامی مقام بعد از بعد از سه ماه شکنجه توسط گروهک‌های ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار کردستان در ادامه این مراسم ضمن خیرمقدم به شهید سامی مقدم اظهار کرد: این شهید در سال ۱۳۵۹ برابری دفاع از ارزش‌های انقلاب بعد از تحمل شکنجه‌های سنگین توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است که در پیروی از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند.
این مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر جبهه مقاومت اظهار داشت: اسماعیل هنیه در طول سال‌های متمادی در راه آرمان‌های فلسطین و دفاع از مردم مظلوم این سرزمین فرزندان و خانواده خود را تقدیم کرد؛ اما سر خم نکرد.
وی تصریح کرد: طبق آیه قران مجاهدان در کنار پیامبر (ص) به دنبال شهادت می‌گردند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های خبیث از روز اول موجودیت نامبارک خود همواره بر ادعای دروغین خود پای فشارند.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین پیام شهادت اسماعیل هنیه سرنگونی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.
زارعی کوشا بیان داشت: پیروان پیامبر اکرم (ص) با پیروی از سیره پیامبر پا به میدان گذاشتند و در انتظار تحقق وعده خدا هستند و به بهشتی که او وعده داده است ایمان دارند.


انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار