خبرهای داغ:

بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی شاهرود با حضور استاندار سمنان

شاهرود_استاندار سمنان گفت: رفع موانع واحد‌های صنعتی شاهرود در راستای تقویت تولید انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۷۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی شاهرود با حضور استاندار سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی و رسیدگی به مباحث و مسائل واحد‌های تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی شاهرود اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، تقویت تولید و همچنین ایجاد زمینه و فرصت شغلی ویژه جوانان جویای کار، رفع موانع پیش پای واحد‌های تولیدی و صنعتی شاهرود بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
وی افزود: در حوزه‌های مختلف، تعداد بسیار زیادی واحد‌های تولیدی راکد در استان سمنان راه‌اندازی و در شهرستان شاهرود نیز این مهم اجرایی شد.
استاندار سمنان ادامه داد: زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی شاهرود در حال انجام بوده و صنایع مادر همچون زامیاد و فنرسازی زر در حال احداث و استقرار است.
هاشمی بیان کرد: امیدواریم در راستای تقویت و حمایت از تولید و تحقق شعار سال، در حوزه واحد‌های نیمه‌تمام بتوانیم اقدامات مطلوبی را شکل دهیم.
وی تصریح کرد: با راه‌اندازی واحد صنعتی گروه فنرسازی زر به‌عنوان یک صنعت کم‌آب‌بَر، بالغ بر ۵۰۰ فرصتی شغلی ویژه جوانان شهرستان شاهرود فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه راه‌اندازی گروه فنرسازی زر شاهرود انجام گرفته است.
هاشمی بیان کرد: همچنین امروز از واحد تولیدی مکچو، تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی شاهرود بازدید به عمل آمد که با تخصیص تسهیلات از محل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مباحث این واحد تولیدی نیز پیگیری و رسیدگی می‌شود.
استاندار سمنان گفت: همچنین گروه فولاد و لوله شرق شاهرود و گروه تولیدی کامجد، از دیگر واحد‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و با اقدامات لازم در حوزه تسهیلات و مسائل بهداشتی در راستای حمایت از تولید گام برخواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار