پیام تسلیت سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) در پی شهادت مظلومانه رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیونیستی سپری کرد و در این راه حتی از فدا کردن فرزندان و خانواده خود دریغ نکرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۸۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ مَن اظلَمُ مِمّن ذُکِّرَ بِایتِ رَبِّهِۦ ثُمَّ اَعرَض عَنها اِنّا مِنَ المُجرمینَ مُنتقمون( سجده،آیه ۲۲)
"چه كسى ستمكارتر از آن شخص است كه آيات خدا را برايش بگويند و تذكر دهند سپس رو گردانيده و بى‌اعتنا بماند البته ما از تبهكاران به شدت انتقام خواهيم گرفت"

شهادت مظلومانه رئیس دفتر سیاسی حماس،برادر مجاهد، اسماعیل هنیه ومحافظ دلاور او قلب امت اسلام، جبهه مقاومت، به ویژه ملت بزرگ ایران و فلسطین را داغدار و اندوهگین کرد.

شهید اسماعیل هنیه، عمر خود را در راه دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیونیستی سپری کرد و در این راه حتی از فدا کردن فرزندان و خانواده خود دریغ نکرد و در نهایت خود نیز به آرزوی دیرینه اش که همانا شهادت بود، رسید.

بی تردید خون پاک این شهید عزیز، ملت فلسطین و جبهه مقاومت را در مسیر مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی مستحکم تر خواهد کرد و آرمان او یعنی نابودی این غده سرطانی و آزادی فلسطین به زودی محقق خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان شهید هنیه و همچنین جبهه مقاومت، انتقام خون پاک او را از قاتلین صهیونیستی و حامیان آنها خواهند گرفت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت برادر مجاهد، اسماعیل هنیه و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصا خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان ، علو درجات و روح و رضوان الهی مسئلت می نمایم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار