مسؤل سازمان بسیج حقوقدانان کشور:

امروز فلسطین نمایشگاه دائمی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است

رسول بهرامی پور گفت: امروز فلسطین نمایشگاه دائمی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است که در مقابل دیدگان تمام دنیا در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۰۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

رسول بهرامی پور مسؤل سازمان بسیج حقوقدانان کشور، درمراسم تجدید میثاق حقوق دانان بسیجی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز میبینید مدعیان حقوق بشر چگونه حق به جانب و در جایگاه مدعی قرار گرفتند. ما از مکتب امام(ره) یاد گرفتیم کسانی که خود ناقض حقوق بشر هستند صلاحیت آن را ندارند در این موضوع ورود کنند و آنها باید پاسخگو باشند.

وی افزود: امروز روز قدس که یادگار امام است از مصادیق بارز صیانت از حقوق بشر واقعی است. امروز فلسطین نمایشگاه دائمی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است که در مقابل دیدگان تمام دنیا در حال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد: میبینید که امروز در ایالات متحده چگونه از این جنایتکار رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و به پای او می‌ایستند و تشویق می‌کنند. در مقابل جمهوری اسلامی در مکتب خود شاگردانی مثل شهید قاسم سلیمانی را پرورش داد که مدافع حقوق بشر اسلامی هستند.

بهرامی پور خاطر نشان کرد: امروز برای تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفتمان جمهوری اسلامی را بیش از پیش باید تقویت کنیم.

امروز رژیم صهیونیستی به دنبال کسب هژمونی در منطقه است و بدانید این خواب آنها تعبیر نخواهد شد و نابودی این رژیم کودک کش محقق خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار