اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(علیه السلام) در شهریور ماه سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۱۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد برای موکب های اربعین استان زنجان

به گزارش‌ خبرگزاری بسیج زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(علیه السلام)، اظهار کرد: 101 تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل 46 تن برنج هندی "۱۱۲۱"، 5 تن شکر و 50 تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌ در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است صرفا با هماهنگی و معرفی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تخصیص و تحویل خواهد شد.

زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(علیه السلام) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تهیه و تأمین خواهد شد.

فاطمه عسگری

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار