خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

تأمین ۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بهار

همدن-استاندار همدان گفت: در شهرستان بهار قریب به ۴۰ هکتار زمین برای احداث مساکن نهضت ملی مسکن تأمین شده که اقدامی بی‌نظیر و جهادی است.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۴۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
تأمین ۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین واگذاری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷ هکتار اراضی طرح نهضت ملی مسکن به صورت گروه ساخت به متقاضیان شهر بهار، ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی فلسطین حماس، اظهار کرد: در شهرستان بهار قریب به ۴۰ هکتار زمین برای احداث مساکن نهضت ملی مسکن تأمین شده که اقدامی بی‌نظیر و جهادی است.

وی افزود: مدیران استانی و شهرستانی جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل پروژه‌ها جهادی عمل کردند که از تمامی اشخاصی که در این بحث در شهرستان بهار اهتمام ویژه داشتند، تشکر می‌کنم.

استاندار همدان عنوان کرد: یک‌هزار و ۵۰۳ واحد از طرح مسکن‌مهر به دولت مردمی به ارث رسید که طی سال‌های گذشته تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: در شهر بهار که از شهرستان‌های حاصل‌خیز استان است، تأمین زمین درجه سه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سختی پیش رفت اما با کار جهادی مشکلات حل شد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: جهان اسلام و مکتب شیعه برای ایستایی و مانایی، شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و طبق سنت الهی، ائمه اطهار(ع)، علما، صلحا و افرادی که در مسیر دین جهاد می‌کنند؛ به شهادت می‌رسند تا پاداش جهاد خود را گرفته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جنایتکارانی که واقعه ددمنشانه ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی را رقم زدند؛ پاسخ و انتقام سختی را خواهند دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار