خبرهای داغ:
سرپرست گروه جهادی دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان گرگان:

خدمت رسانی 25 نفر از دانش آموزان گرگانی در روستای کشکک رامیان

سجاد لکزایی فر گفت: گروه جهادی اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان گرگان از تاریخ 3 الی 9 مردادماه به تعداد 25 نفر در روستای کشکک شهرستان رامیان در دو محور عمرانی و فرهنگی مشغول به کار و خدمت رسانی شدند.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

خدمت رسانی 25 نفر از دانش آموزان گرگانی در روستای کشکک رامیان

سجاد لکزایی فر سرپرست گروه جهادی دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان گرگان اعزامی به روستای کشکک رامیان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: گروه جهادی اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان گرگان از تاریخ 3 الی 9 مردادماه به تعداد 25 نفر در روستای کشکک شهرستان رامیان در دو محور عمرانی و فرهنگی مشغول به کار و خدمت رسانی شدند.

وی افزود: پروژه های عمرانی که توسط گروه ما در حال انجام است شامل سیستم آبرسانی مدرسه و سقف خانه عالم روستا می باشد که در سه ماه زمستان به دلیل برف و یخبندان دانش آموزان این مدرسه از نعمت آب در محیط آموزشی محروم هستند و مشکلات متعددی به وجود می آید.

لکزایی فر اظهار داشت: به همت دانش آموزان قرارگاهی شهرستان گرگان یک محفظه دیوار سنگی که درون آن تانکر آب قرار میگیرد و دور آن با خاک پر می شود و از یخ زدن آب در هنگام یخبندان جلوگیری می کند تعبیه خواهد شد تا آب مورد نیاز دانش آموزان این مدرسه تامین شود.

سرپرست گروه جهادی دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان گرگان تصریح کرد: در قسمت فرهنگی دانش آموزان دوره دومی اتحادیه ، مشغول به تدریس دروس خطاطی، ورزش، ریاضی، فارسی، علوم و معارف اسلامی هستند و در کنار این کلاسها با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای مسابقات مختلف ، محصولات فرهنگی و جوایز متفائت به شرکت کنندگان اهداء می کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: قصد داریم با حفظ و گسترش این گروه، خدمات شایسته و گسترده تری در مناطق کم برخوردار استان و حتی کشور ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار