پیام تسلیت فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت اسماعیل هنیه

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به جبهه مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت. 
کد خبر: ۹۶۱۷۸۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در متن تسلیت سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی  حماس آمده است: و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه [در عالم برزخ] دارای حیات اند، ولی شما [کیفیت آن حیات را] درک نمی کنید. (سوره مبارکه بقره آیه شریفه ۱۵۴)
شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بار دیگر چهره تروریستی رژیم کودک کش اسرائیل  و نفاقِ مدعیانِ دروغینِ حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.
بی‌شک خون پاک این شهید والامقام، درخت تناور انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد نمود و آتش خشم مجاهدان راه حق را علیه مستکبران عالم و آزادی قدس شریف را شعله‌ورتر خواهد ساخت.
بی‌تردید امریکای جنایت کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاوان این جنایت و اقدام خباثت‌بار را که نشانه دیگری از شکست،عجز و ناتوانی آنان در مقابل عظمت جبهه مقاومت در منطقه است را خواهند داد.
اینجانب شهادت این مجاهد نستوه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت شریف ایران و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی 
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار