ناحیه مقاومت بسیج میبد در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

در این پیام آمده است : بی شک شهادت اسماعیل هنیه اراده مجاهدان مقاومت را بیشتر از پیش خواهد کرد و عزم آنان در نابودی کامل اسرائیل قوی‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
انّا لله و انا الیه راجعون
شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه فرزندی از فرزندان قدس را به مردم عزّتمند فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت،ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب تسلیت عرض می‌نماید.

بی شک شهادت اسماعیل هنیه اراده مجاهدان مقاومت را بیشتر از پیش خواهد کرد و عزم آنان در نابودی کامل اسرائیل قوی‌تر خواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس، همان کسی است که نقشه های آمریکایی صهیونیستی را در فلسطین خنثی و مقابل آنان ایستادگی نمود تا جایی که حتی چندین تن از خانواده اش  را در این مسیر مجاهدت به شهادت رساندند اما او همچنان خستگی ناپذیر و امیدوار به این مسیر ادامه داد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود یعنی "شهادت" نائل آمد، روحش شاد و یادش گرامی.

به همین جهت،ناحیه مقاومت بسیج میبد این جنایت را محکوم کرده و خطاب به رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست اعلام می‌دارد؛ همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند: میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رساندید و ما را داغدار کردید، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساختید. 

"إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ"

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار