مجازات سختی در انتظار رژیم جنایتکار خواهد بود

سپاه کربلا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت برادر مجاهد، اسماعیل هنیه و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصا خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سپاه کربلا در پی شهادت مجاهد بزرگ و برجسته جهان اسلام شهید اسماعیل هنیه پیام تسلیتی را صادر نمود.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلا

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهيونيستي باعت تاثر و اندوه بسیار ملت های آزاده شد.

آقای هنیه در تمامی این سال های مواجهه و مبارزه تن به تن با رژیم صهيونيستي ، بصیرانه و متعهدانه در صف اول میدان حضوری مثال زدنی و راهگشا داشت و در این راه حتی نزدیک ترین اعضای خانواده اش نیز برای آرمان بزرگ اسلام یعنی آزادی قدس شریف جانشان را فدا کردند. 

رژیم صهیونیستی که ترور جزء ذات کثیف و خوی حیوانی اش است با این اقدام که با هماهنگي همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده اما این دست و پا زدن ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند مجازاتی سخت در انتظار این باند جنایتکار که مجاهد شجاع و مهمان عزیز ملت بزرگ ایران را آنهم در پایتخت مقاومت ترور کرده، خواهد بود و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشن گام های نهايي در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم تر خواهد کرد.

سپاه کربلا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت برادر مجاهد، اسماعیل هنیه و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصا خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌نماید.

سپاه کربلا استان مازندران ۱۰مرداد۱۴۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار