جامعه ورزش ترورناجوانمردانه و بزدلانه شهید دکتر اسماعیل هنیه را محکوم کرد

در پی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب، جامعه ورزش با صدور بیانیه ای این اقدام جنایتکارانه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۱۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

جامعه ورزش ترورناجوانمردانه و بزدلانه شهید دکتر اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس جامعه ورزش بیانیه ای صادر و این ترور را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در کمال تأثر و تأسف سحرگاه دیشب دکتر اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد فلسطینی به خیل همراهان و خانواده شهیدش پیوست و جبهه مقاومت را داغدار جای خالی خود کرد.
این ترور بزدلانه و ناجوانمردانه توسط باند تبهکار، فاسد و جنایتکار صهیونیستی نشان از شکست قطعی آنان در جنگ غزه دارد که امروز برای فرار از بار سنگین این شکست دست به چنین جنایاتی می‌زنند تا بتوانند افکار عمومی داخل خاک فلسطین اشغالی را اقناع کنند.
امروز در المپیک 2024 پاریس شاهد تحقیر رژیم فاسد صهیونیستی هستیم و بی‌اعتنایی ورزشکاران به نمایندگان این رژیم کودک‌کش و هو شدن توسط مردم، آنان را حسابی عصبانی و افسارگسیخته کرده است. این اقدام جدید باند جنایتکار صهیونیستی نیز ما ورزشکاران را بیش از پیش بر آن می دارد تا مستحکم تر از قبل به درستی راه خود در عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم تروریستی ایمان بیاوریم و به این رفتار خود در مقابله با چنین دیوسیرتانی ببالیم.
بدون شک این جنایت از سوی جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند اما آنچه تبعات این ترور شرورانه را برای رژیم صهیونیستی سنگین‌تر و سخت‌تر می‌کند انجام این جنایت در حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران است که بدون شک پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای را از سوی دلاورمردان ایران اسلامی در پی خواهد داشت که انتظار تمام مردم ایران است.
اما تمام مردم جهان از جبهه استکبار تا محور مقاومت بدانند همانطور که با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، راه ایشان پرره‌رو تر و شهید سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی شد، خون شهید اسماعیل هنیه نیز باعث رویش ناگزیر جوانه‌های مقاومت خواهد شد و سیل بنیان‌افکن در انتظار قطعی رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی خواهد بود.
جامعه ورزش ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و اطمینان از اینکه روح بلند شهید اسماعیل هنیه اکنون در جوار خانواده شهیدش آرام گرفته است و این شهادت پاداش و هدیه سال‌ها مجاهدت او در راه خدا بود، این حادثه تلخ را به مقام معظم رهبری، خانواده شهید هنیه، ملت بزرگ ایران و فلسطین، و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر جزیل از خداوند متعال خواستار است.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار