تجمع باشکوه مردم سمنان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه+عکس

تجمع باشکوه مردم سمنان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۱۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در روز ۱۰ مرداد، مردم شهیدپرور شهرستان سمنان با حضور پرشور در مقابل معراج الشهدا، جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی علیه شهید مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند. 
در این تجمع اعتراض‌آمیز، مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشان دادند.
در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست یکی از مردان خدا که مهمان ما بود توسط رژیم منحوس جنایتکار کودک کش به شهادت رسید. او رئیس دفتر حماس اسماعیل هنیه بود.
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در اردوگاه آوارگان ساحل غزه به دنیا آمد فقر و گرسنگی از ماحصل اشغالگری از کودکی لمس کرد. وقتی غزه توسط اسرائیل غصب شد طعم زندگی زیر سلطه اشغالگران را چشید. این شهید بزرگوار در مدرسه سازمان ملل درس خواند و به دانشگاه اسلامی غزه رفت و رئیس اتحادیه دانشجویان شد و در مبارزه با اسرائیل در صف اول قرار گرفت، ایشان در انتفاضه اول نقش بسزایی داشت.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: اسماعیل هنیه سه سال در زندانهای اسرائیل زیر شکنجه ها تحمل کرد و بعد به حماس پیوست و بعد از آزادی رئیس حماس شهید شیخ احمد یاسین به همراه ایشان به جنوب لبنان تبعید شد. بعد به غزه برگشت و رئیس دانشکده آنجا شد و پس از مدتی مسئول دفتر رئیس حماس شد. اسماعیل هنیه دولت خودگردان را تشکیل داد و خود با بیشترین رأی رئیس دولت خودگردان فلسطین شد و اولین طعم شکست را در مبارزه 22 روزه به اسرائیل جنایتکار چشاند.
دیباجی با بیان اینکه حماس با کمک انقلاب اسلامی و حمایت های فراوان روز به روز قوی تر شد، عنوان کرد: بیش از 10 ماه اسرائیل به کمک استکبار جهانی از زمین و دریا و  هوا به این مردم مظلوم فشار می آورد ولی جز رسوایی چیزی نصیبشان نشد و این مردم غیور بعد از 23 روز شکستی که در مرحله اول به این اسرائیل جنایتکار چشاندند در طوفان الاقصی کاری کردند کارستان. 
وی ترور اسماعیل هنیه را نشان از ضعف و زبونی و بیچارگی اسرائیل عنوان کرد و گفت: آنها چون نتوانستند به اهدفشان برسند دست به ترور زدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه از خانواده اسماعیل هنیه 14 نفر از نزدیکانش از جمله سه فرزندنش به شهادت رسیده اند، گفت: جبهه مقاومت قائم به شخص نیست و انتفاضه غزه به ثمر خواهد نشست و اسرائیل نابود خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار