خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

شهادت "اسماعیل هنیه" نشانه ناتوانی اسراییل و پیروزی جبهه مقاومت است

امام‌ جمعه موقت اهواز گفت: شهادت اسماعیل هنیه نشانه ناتوانی صهیونیسم ها در مقابل جبهه مقاومت اسلامی بوده و این اقدام نابودی رژیم‌ کودک کش را نزدیک‌تر کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۲۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی چهارشنبه شب در تجمع اعتراضی مردم اهواز که در محل حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه، قلب‌های همه مسلمین جهان به ویژه ایرانیان را ناراحت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن خائن و جنایتکار امروز از سر ضعف، مهمان ما را به شهادت رساند افزود: اجتماع امشب ما به معنای ترحم و عزاداری نیست بلکه آمده‌ایم بگوییم که این گونه شهادت ها نشانه فتح و پیروزی است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز خط مقدم ما دیگر مرزهای خوزستان نیست بلکه سواحل دریای مدیترانه است و همین موضوع نشانه پیروزی ملت ایران و شکست رژیم صهیونیستی و آمریکای جتایتکار است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام امروز خود از مجازات سخت نام بردند که به زودی محقق خواهد شد. اکنون لشکر اسلام به نحوی اسرائیل را محاصره کرده که ارتش پیشرفته آنها، حدود ۱۰ ماه ست توان‌ مقابله با سربازان اسلام را ندارد.

حاجتی با اشاره به اینکه اسرائیل محکوم به شکست است گفت: امروز ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده و در اوج اقتدار است. اکنون دشمن با نفر مواجه نیست بلکه با اعتقادات راسخ سربازان جبهه مقاومت رو به رو بوده که از شهادت ترسی ندارند.

امام‌ جمعه موقت اهواز گفت: تنها کشور جعلی که در سازمان ملل حد و مرزی ندارد، اسرائیل خبیث است و در سکوت حاکمان کشورهای عربی همچنان به جنایات خود ادامه می دهند.

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار