بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

خواستار محکومیت این اقدام و اعلام موضع صریح خود در راستای حذف و نابودی این لکه ی ننگ از روی کره زمین هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان ترور رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را محکوم کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب ۲۳)

شهادت رهبر شجاع و مجاهد فلسطین آقای دکتر اسماعیل هنیه در تهران، خبری بسیار تلخ و اندوهگین بود که باعث شد جبهه مقاومت و در راس آن ملت مظلوم و مقتدر فلسطین داغدار شوند.

ایشان فردی خستگی ناپذیر بود و در مقابل ظلم و جنایات رژیم منحوس اسرائیل مجاهدت و ایستادگی کرد.
شهید هنیه با فداکاری و وقف کردن زندگی خود برای مردم مظلوم فلسطین، و شهادت تک تک اعضای خانواده اش به قول حاج قاسم که گفت: «شرط شهید شدن، شهید بودن است.» شهید بود و هیچگاه در این راه تردیدی در مسیر خود نداشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان ضمن محکومیت شدید این اقدام رژیم صهیونسیتی منحوس و جنایتکار، از تمام مردم آزادی خواه جهان علی الخصوص مسلمین، خواستار محکومیت این اقدام و اعلام موضع صریح خود در راستای حذف و نابودی این لکه‌ی ننگ از روی کره زمین هستیم.
ضمنا درخواست پاسخ سخت و جبران ناپذیری را از محور مقاومت بویژه جمهوری اسلامی ایران، در پی این جنایت رژیم صهیونی را داریم. تا آنها را از این چنین جنایات و اقدامات بزدلانه و رذیلانه پشیمان کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار