مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اعزام دانش آموزان جهادگر استان قزوین به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

اعزام دانش آموزان جهادگر استان قزوین به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ رسولی فر گفت: دانش آموزان شهرستان البرز به مدت ۶ روز به شهر پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت مرمت، رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس، برگزاری جشنواره های ورزشی و تفریحی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

قزوین_ سرهنگ ابراهیم رسولی فر مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین، در گفتگو با بسیج اظهار کرد: با پشتیبانی سپاه و اداره آموزش و پرورش قرارگاه جهادی شهید عجمیان به منظور شاداب سازی، مرمت، رنگ آمیزی و انواع خدمت رسانی به مدارس در طول تابستان با مشارکت دانش آموزان فعالیت خود را بطور رسمی از اول مرداد ماه  آغاز کرده است.

وی در خصوص اهداف قرارگاه جهادی شهید عجمیان گفت: به منظور ترویج و تعمیق روحیه و فرهنگ تعامل و همکاری با استفاده از ظرفیت دانش آموزان، ایجاد بستری مناسب برای نقش آفرینی دانش آموزان در گروه های جهادی، کاهش هزینه های بهسازی مدارس، استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه ای و همچنین شاداب سازی فضای مدارس و غیره، قرارگاه جهادی شهید عجمیان تشکیل شد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با تاکید براینکه در قالب طرح شهید عجمیان ۱۰۰ گروه از دانش آموزان جهادگر استان قزوین در سطح مدارس مناطق محروم نقش آفرینی می کنند مطرح کرد: دانش آموزان جهادگر استان قزوین با روحیه جهادی و فرهنگ مشارکت و خدمت رسانی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی ۱۰ نفره سازماندهی شده اند که در طول تابستان در عرصه های سازندگی، مرمت و بازسازی مدارس فعالیت خواهند کرد.

رسولی فر در ادامه در خصوص اعزام گروه جهادی دانش‌آموزی به خارج از استان گفت: با توجه به هماهنگی  به عمل آمده با قرارگاه طرح شهید عجمیان کشوری ۵ گروه جهادی از دانش آموزان شهرستان البرز به مدت ۶ روز از روز شنبه ۱۳ لغایت ۱۸ مردادماه به شهر پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهند شد و نسبت به مرمت، رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس، برگزاری جشنواره های ورزشی و تفریحی با مشارکت اهالی و مردم منطقه فعالیت خواهند کرد.

سرهنگ رسولی فر در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مدیران آموزش وپرورش و مسئولان سپاه و بویژه دانش آموزان تاکید کرد: عشق و علاقه دانش آموزان و روحیه جهادی این عزیزان قابل تقدیر و ستودنی است و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد ،پیشرفت و آبادانی کشور استفاده‌ کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار