خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

اعزام بیش از 500 گروه جهادی به مناطق مختلف شهرستان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: آنچه که بسیج با تجربه چند ده ساله نشان داده این است که باز کردن گره مشکلات تنها با قدرت فکر و بازوی جهادگران و تکیه به توان داخلی ممکن است.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

اعزام بیش از 500 گروه جهادی به مناطق مختلف شهرستان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی۴ که با حضور منتخبین گروه های جهادی برگزار گردید گفت: سپاه و بسیج گنبدکاووس با سازماندهی بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در سطح شهرستان مصمم است که فرقی بین تامین امنیت نظامی و امنیت معیشتی مردم با ورود جهادگرانش به میدان قائل نشود.

وی افزود: گروههای جهادی در بخشهای آموزشی ، عمرانی ، بهداشتی ، فرهنگی و معیشتی مشغول فعالیت و ارائه خدمات به ولی نعمتان و آحاد مردم می باشند.

حسینی اظهار داشت: آنچه که بسیج با تجربه چند ده ساله نشان داده این است که باز کردن گره مشکلات تنها با قدرت فکر و بازوی جهادگران و تکیه به توان داخلی ممکن است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: به مردم شریف و ولایتمدارمان اعلام میکنم طبق عمل واقعی به واژه جهاد ان شاء الله هرچه در توان سپاه و بسیج است برای خدمت به ولی نعمتان خود خصوصا مناطق محروم تقدیم خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج شامل تمام ظرفیت های مردمی است که دل در گرو انقلاب دارند ، لذا لازم است مسئولین هم با مشارکت و اهتمام به کار جهادی ظرفیت های دولتی را پای کار خدمت به مردم بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار