خبرهای داغ:

پیام تسلیت بسیج دانشجویی پلدختر در پی شهادت اسماعیل هنیه

در پی شهادت اسماعیل هنیه بسیج دانشجویی پلدختر پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۵۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، در پی شهادت اسماعیل هنیه بسیج دانشجویی پلدختر پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ «آل‌عمران ۱۶۹» باز دستان پلید جهانخواران و ناقضان حقوق بشر از آستین های آغشته به خون مظلومان عالم بیرون زد و خود را به نابودی کامل نزدیک کرد. بزرگترین پاداش جهاد برای سربازان خدا، شهادت است.

 در روزگاری که رژیم خونخوار صهیونیستی هر ظلم و ستمی را به ملت فلسطین روا می‌دارد، این سربازان خدا هستند که با جان و مال خویش به هر قیمتی برای آرمان قدس می‌جنگند.

 آنانی که با دستانی خالی ولی ایمانی راسخ، بر سلاح و جنگ‌افزارهای دشمن فائق آمدند و چهره واقعی این رژیم ضد بشری را برای جهانیان عیان ساختند. شهادت دکتر هنیه آن هم در خاک ایران که به عنوان یک مقام سیاسی دعوت شده بود، نقض آشکار حقوق بین‌الملل است.

 بنابراین ما از سازمان ملل متحد انتظار داریم که واکنش جدی در مقابل این اقدام خصمانه رژیم صهیونسیتی نشان داده و مراتب محکومیت عاملان این جنایت را فراهم آورند.

 بسیج دانشجویی شهرستان پلدختر ، ضمن تسلیت شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه به مردم ایران، تمامی مسلمانان جهان و علی‌الخصوص ملت مظلوم فلسطین، این اقدام جنایتکارانه تروریست های صهیونیست را محکوم نموده و این بشارت را می‌دهد که رژیم جعلی اسرائیل پس از حدود یکسال از جنگ غزه به چنان اضمحلالی رسیده است که آخرین شانس‌های خود را برای از بین بردن آرمان قدس در ترورهای ناجوانمردانه و موشک‌پرانی‌های ضد حقوق بشری جستجو می‌کند؛ لذا نتیجه این عمل، فقط بیداری بیشتر جامعه بین‌المللی، علی‌الخصوص مسلمانان را در پی خواهد داشت .

 پیش از این بشارت آن را حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان داده بود: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود‏» این اقدام هرچقدر جانسوز و غمناک بود، اما از محور مقاومت خواستار این هستیم که هرچه زودتر آماده پاسخگویی متقابل به دشمن شوند و با ادامه روند خویش که بر مدار وحدت و همدلی بوده است، آخرین سنگرها را از این دشمن اسلام گرفته و آن را برای همیشه از صحنه روزگار حذف گردانند.

در آخر، شهادت فرمانده دلیر جهان اسلام و محور مقاومت را که در تمامی این سال‌ها با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر برای آزادی ملت فلسطین از ظلم و جور مبارزه نمود را به رهبر معظم انقلاب، هم‌رزمان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برای ایشان مغفرت و علوّ درجات را مسئلت می‌کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار