مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با خانواده شهید احمد حبیبی دیدار کرد

حجت الاسلام اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا حبیبی وشهید فتوحی شهرستان زابل دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام ماه محرم وشهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) به مظهر مولا امام عصر به همه دل دادگان اهل بیت پیامبر مکرم اسلام به ویژه مظهر خانواده شهید احمد حبیبی وشهید فتحوی وهمه وابستگان به این دوشهید والا مقام که طی تقریبا یک سال این خانواده دوشهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند این ایام را تسلیت عرض کردند.

حجت الاسلام اکبر پور در این دیدار اظهار کردند: شهید حبیبی، شهیدی که درماه مبارک رمضان با دهان روزه طبیعتا باشیر پاک ولقمه پاک وزندگی پاکی که داشتند ضمن اینکه قبل از هرمرد موفق حتما یک زن موفقی وجود دارد و همسر شهید الگویی در نقش صبوری بودند.

وی افزود: شهدا بزرگ مردان تاریخ انقلاب‌اند که با حضور در عرصه‌های مختلف و گذشت از جان و مال خود درس گذشت، ایثار، فداکاری و آزادگی به ما آموخته‌اند و اگر امروز دشمن از عظمت و اقتدار ایران وحشت دارند به برکت خون شهداست.

حجت السلام علی اکبرپور خاطرنشان کرد: شهید حبیبی درعین حال که عمر پاسداریش هم زیاد نبود عمرش هم زیاد نبود ولی انقدر توانست بین خودش وخدا را حل کند که خدا هم انتخابش کرد.

وی ادامه داد: شهدا با تاسی از مکتب سرخ حسینی و گام نهادن در مسیری الهی بزرگترین رسالت را ایفا کرده‌اند و امروز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ادای دین به آنان و زمینه گسترش فرهنگ و قدرانی به مفام و منزلت خانواده شهدا است.

در پایان این دیدار از خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار