خبرهای داغ:

پیام تسلیت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۰۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماسی پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

شهادت ناگوار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یکی از همراهان ایشان که توسط جنایتکاران وحشی صهیونیسم بوجود آمد مایه تأسف و تاثر شدید گردید.

 این عمل خائنانه تروریست ها به محل وی در تهران نقض آشکار قوانین بین المللی است. این حرکت نشان می دهد تروریست ها برای رسیدن به هدفشان از هر جنایت وحشیگرانه با آن خوی ددمنشانه و گرگ صفت خودشان کوتاهی نخواهند کرد و در عین حال با این اقدامات ناجوانمردانه روز به روز پیش بینی رهبر حکیم و فرزانه جهان اسلام در مورد محو شدن رژیم غاصب اسراییل را جلوتر می برند .

رهبر معظم انقلاب اسلامی چه مقتدرانه فرمودند: "جنایتکاران باید بدانند که سربازان راه روشنِ سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد".

 سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گروههای مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام ،خانواده های معظم شهدای فلسطین مظلوم اما مقتدر تسلیت و تعزیت عرض نموده ، برای این شهدای عزیز علو درجات الهی و پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خبیث و جنایتکار را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار