خبرهای داغ:
توقیری:

بخش دیالیز بیمارستان بهشتی همدان به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

همدان- سخنگو و مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مردم به شایعات توجهی نکنند چراکه هیچ‌ تصمیمی مبنی بر واگذاری بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی همدان به بخش خصوصی گرفته نشده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۰۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا توقیری در خصوص اینکه چند روزی است انتشار فیلمی با عنوان واگذاری بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی همدان به بخش خصوصی، سبب نگرانی مردم و بیماران شده است، اظهار کرد: واگذاری خدمات سلامت در راستای کاهش تصدی‌گری دولت و اصل ۴۴ قانون اساسی یک فرایند مرسوم در حوزه نظام سلامت است.

وی گفت: ارائه خدمات باکیفیت و با نرخ مصوب دولتی به بیماران دو مؤلفه مهمی است که در دانشگاه علوم پزشکی همدان براساس قانون مورد توجه جدی قرار دارد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه تصمیمی مبنی بر واگذاری بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی به بخش خصوصی گرفته نشده است، افزود: شایعاتی مبنی بر واگذاری بخش دیالیز شهید بهشتی به بخش خصوصی در فضای مجازی مطرح شده و نگرانی‌هایی بر بیماران ایجاد کرده که کذب بوده است.

وی عنوان کرد: تغییری در شیوه و کیفیت ارائه خدمت به بیماران دیالیزی ایجاد نشده و موضوعات طرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار