خبرنگاران عضو نهم شورای شهر شاهرود هستند

شاهرود_ رئیس شورای اسلامی در دیدار جمعی از شورای مرکزی کانون بسیج رسانه مطرح کرد: خبرنگاران عضو نهم شورای شهر شاهرود هستند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۴۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

خبرنگاران عضو نهم شورای شهر شاهرود هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، علی عامری مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود با حمیدرضا قنبریان رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
حمید قنبریان با تشکر از رسانه‌ها و کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود گفت: خبرنگاران عضو نهم شورای شهر شاهرود هستند چرا که در انعکاس اخبار و رویداد‌های شورای ششم پیشگام بوده و از طرفی نیز مطالبات مردم عزیز شاهرود را از شورا مطالبه می‌کنند.
وی افزود: در سال سوم شورای ششم که ریاست شورا را عهده دار هستم تمام تلاشم این بود که دوستی و همدلی ایجاد کنم که نتیجه آن به عنوان مثال رشد و پیشرفت پروژه‌های شهری بوده است.
رئیس شورای اسلامی شاهرود اظهار کرد: تمام توانم را در کنار اختلاف سلیقه‌های بکار بردم تا حاشیه‌ای برای شورای بوجود نیاید.
در ادامه علی عامری مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود ضمن تشکر از حمایت‌های شورای شهر در همیاری گروه خبرنگاران برای تهیه گزارش‌های شهیدجمهور گفت: کانون بسیج رسانه بر اساس رسالتی که دارد نسبت به پوشش رویداد‌های خبری از جمله اقدامات شورای شهر شاهرود اقدام می‌کند.
لازم با ذکر است در این جلسه محمدتقی یزدی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رحیمیان سرپرست خبرگزاری تسنیم و روزنامه سیاست روز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار