خبرهای داغ:
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم:

کسب مهارت برای دانشجویان یک ضرورت است

تبریز- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: یکی از خلاءهای بدنه دانشجویی را اشتغال است و کسب مهارت بین دانشجویان یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۶۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فردین تقی زاده، در افتتاحیه اولین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز و گستردگی کارگاه‌های این دانشگاه، گفت: قابلیت‌های این دانشگاه، ناشناخته مانده است و در هیچ دانشگاه دیگری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه  عمده فارغ التحصیلان این دانشگاه به عنوان یک فرد صاحب ایده و شغل فعالیت می‌کنند، افزود: یکی از خلاءهای بدنه دانشجویی را اشتغال است و کسب مهارت بین دانشجویان یک ضرورت است.

تقی زاده اضافه کرد: در طول سال‌های اخیر برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شده است و رویکرد ما در سه سال اخیر توانمندسازی این دانشجویان بوده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز جهادی تلاش کرد تا ۴۹۴ تخت خوابگاه ملکی تامین کند، گفت: حضور دانشجویان خیر برکتی شد و این دانشگاه استقبال بسیار خوبی از دانشجویان کرد.

 وی با اشاره به اینکه چنین رویدادهای تجربه زندگی جمعی را برای دانشجویان فراهم می کند، گفت: در تلاش هستیم بازارچه مجازی در فضای مجازی برای فروش محصولات هنری دانشجویان راه اندازی کنیم.

تقی زاده اضافه کرد: تجربه مفید و مهارت منجر به تولید محصول و امکان فروش می شود. وی در انتها با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز برنامه های فوق العاده رفاهی و تفریحی برای دانشجویان فراهم کرده اند و همچنین این عوامل اجرایی طرح ملی مهارت افزایی دانشگاه هنر اسلامی برای برگزاری این رویداد تلاش بسیاری کردند که شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار