خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان در پی شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان در پی شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر بیانیه داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۶۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان در پی شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر بیانیه داد. 

متن بیانیه: 

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ترور مجاهد بزرگ و پرچمدار آزادی قدس شریف در فلسطین شهید اسماعیل هنیه و سردار شهید فواد شکر که منجر به شهادت این عزیزان  گردید نشان دهنده تداوم دیوانگی و وحشی‌گری و شهوت جنگ افروزی راهبرد شیطانی صهیونیست‌ها تحت حمایت دولت تروریست ایالات متحده آمریکا است.

بی‌تردید شکست رژیم صهیونیستی در پی عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و رژیم به زانو درآمده صهیونیستی با ارتکاب این گونه اقدامات هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.
صبر راهبردی مقاومت و حزب الله تحت تاثیر آمال و آرزوهای شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آن، از مدار عقلانیت و منطق و نگاه به الزامات غلبه بر اشغالگران قدس و غاصبان فلسطین دور نخواهد شد و این ترورها و شهادت ها خون تازه ای در رگ‌های مقاومت که عرصه را بر رژیم جعلی و کودک‌کش تنگ کرده است تزریق ‌و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در جای جای این سرزمین باعزمی جدی‌تر وارد میدان جهاد با اشغالگران می‌سازد.
اساتید،طلاب و روحانیون بسیجی استان لرستان ضمن محکوم نمودن اقدام مذبوحانه رژیم خبیث صهیونیستی در ترور شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر اعلام می دارد ماشین جنگی به گل نشسته رژیم متجاوز صهیونیستی در غزه جز تسلیم برابر اراده رزمندگان نستوه فلسطینی و جبهه مقاومت راه نجات دیگری نداشته و پیروز میدان نبرد بی‌تردید مقاومت و ایستادگی شکوهمند و مقتدرانه مردم مظلوم و مقتدر غزه قهرمان است و به فرموده حضرت امام خامنه ای عزیز رژیم جنایتکار صهیونیستی بزودی باید منتظر اقدام تلافی جویانه جبهه مقاومت و خونخواهی این شهیدان راه آزادی قدس  باشد.
والله عزیز ذوانتقام


       به امید آزادی قدس شریف
سازمان بسیج طلاب و روحانیون لرستان

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار