معاون هماهنگ کنند سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

ورزشکاران ایلامی عناوین برتر کشوری را کسب کردند

معاون هماهنگ کنند سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ورزشکاران بسیجی ایلامی عناوین برتر مسابقات کشوری سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه پاسداران که به میزبانی استان لرستان برگزار شد را کسب کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۷۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،کرم رضا نصراللهی  معاون هماهنگ کنند سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام  گفت: مسابقات کشوری سازمان فرهنگی که در بین خانواده‌های کل سپاه پاسداران به میزبانی استان لرستان برگزار شد، ورزشکاران ایلامی توانستند در رشته‌های تکواندو، مقام اول و همچنین در رشته تفنگ‌بادی مقام سوم را اذعان خود نمایند.

معاون هماهنگ کنند سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: استان ایلام در رشته تکواندو در رده‌های نوجوانان توانست در وزن منفی ۷۳ و منفی ۶۱ کیلوگرم مقام اول و همچنین در رده نونهالان در وزن منفی ۳۷ کیلوگرم مقام سوم را کسب نمایند. نصراللهی افزود: در این دوره از رقابت‌ها، همچنین استان ایلام در رشته تکواندو، مربی برتر تیمی در بین استان‌های کشور شناخته شد. 

وی اظهار کرد: استان ایلام در رشته‌های علاوه بر تکواندو در رشته‌های ورزشی دیگر از جمله شنا و تیراندازی دارای نماینده‌های در این دوره از رقابت‌ها بودند که در رشته تفنگ‌بادی نماینده ایلام مقام سوم را کسب نمود. 

نصراللهی خاطرنشان کرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در امر توجه به ورزش در برنامه‌های فرهنگی و همچنین اجتماعی در خانواده‌های کارکنان سپاه به‌صورت جدی دنبال می‌کند. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان با اشاره به اینکه سپاه ایلام همواره در مسابقات کشوری عناوین مختلفی را در رشته‌های ورزشی در بین دختران و پسران کسب کرده است، گفت: توجه به امر ورزش به‌عنوان یکی از برنامه‌های نشاط‌آور در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در میان خانواده‌های کارکنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) به‌صورت مستمر دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار