گزارش بسیج از مواضع انقلابی بانوی بهارستانی قزوین؛

مجلس از هیچ اقدام حقوقی و قانونی در پاسخ به جنایات رژیم غاصب اسرائیل فروگذار نخواهد کرد

مجلس از هیچ اقدام حقوقی و قانونی در پاسخ به جنایات رژیم غاصب اسرائیل فروگذار نخواهد کرد
دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در گفتگو با بسیج گفت: در مجلس شورای اسلامی از هیچ اقدام حقوقی و قانونی و بازدارنده برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم غاصب اسرائیل فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۷۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

قزوین_ به گزارش بسیج، تاریخ گواه است که زنان ایرانی، دوشادوش مردان این سرزمین و چه بسا در بسیاری موارد پیش تر از مردان در عرصه های مختلف اجتماعی حضور داشته اند. زنان پرآوازه ای همچون مادر شهید محسن جاویدی، همچون حاجیه خانم گلزاری مادر ۹ شهید دوران دفاع مقدس، سیده زهرا حسینی راوی کتاب«دا» و بسیاری زنان موفق و موثر دیگر.

استان قزوین نیز در این عرصه، مهد پرورش زنان اسوه و تأثیرگذاری است که در برهه های سخت و کارزار آزمون، توانسته اند نقش برجسته ای را ایفا کنند. بانوانی که در نقش مادر، توانستند سرداران بزرگ و عالمان جریان سازی را تربیت کنند. بانوانی که در کارزارهای انقلاب همیشه قاطعانه حضور داشته اند. دکتر فاطمه محمدبیگی، یکی از همین بانوان  فعال و توانمند در عرصه خانواده، اجتماع، سیاست با مواضع روشن انقلابی است.  

رژیم غاصب اسرائیل، منشی جز سفاکی و خونریزی ندارد 

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در تجمع مردمی محکومیت ترور «شهید اسماعیل هنیه» در گفتگو با بسیج بیان کرد: شهادت دکتر اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران، نشانه قساوت قلب دشمنی است که جز قداره کشی و سفاکی و خونریزی، منشی ندارد و رژیم جعلی دون پایه ای است که به دنبال عدم دستیابی به اهداف خود در جنگ غزه و محور مقاومت اقدام به ترور مسوولین و رهبران مقاومت آن هم در خاک کشورهایی چون ایران و لبنان می کند.

جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن شهید هنیه، پاسخی قاطع و کوبنده دارد

وی گفت: مطمئنا این اقدام نفرت انگیز و جنایت بزرگ با پاسخی کوبنده، جدی، محکم و قاطع مواجه خواهد شد. این کار رژیم سفاک صهیونیستی به این معناست که این رژیم به دنبال پایان حیات خود می باشد و با این دست و پا زدن ها، زودتر به پایان عمر منهوس خود نزدیک می شود. 

اتحاد ما با کشورهای محور مقاومت بیش از پیش افزایش می یابد

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اذعان کرد: مطمئنا ما در همبستگی با کشورهای محور مقاومت، فعالیت های دیپلماتیک، حقوقی، قضایی، بین المللی، فعالیت های حوزه مقاومت را بیش از پیش افزایش خواهیم داد.  

ما زنان کشورهای مسلمان، متحدتر از گذشته، نسل مقاومت را تربیت خواهیم کرد 

دکتر محمدبیگی اضافه کرد: ما زنان کشورهای مسلمان، متحدتر از گذشته، برای تربیت نسل مقاومت برای مقابله با ظلم ‌و ستم ظالمانی چون رژیم صهیونیستی تلاش خواهیم کرد. در حوزه دیپلماسی، به طور قطع تصمیمات ویژه ای با سران کشورهای همکاری اسلامی اتخاذ خواهیم کرد. همچنین دبیرخانه انتفاضه فلسطین را تقویت خواهیم کرد و حمایت از جنبش انتفاضه فلسطین و طوفان الاقصی و طوفان الاحرار ادامه خواهد داشت.

اسرائیل منتظر انتقام سخت ملت ایران به خونخواهی شهید هنیه باشد

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که قطعا اسرائیل باید منتظر عملیات «وعده صادق ۲» باشد، افزود: بی شک دومین عملیات وعده صادق برای نابودی اسرائیل شکل خواهد گرفت. اسرائیل باید به این نکته یقین داشته باشد که ملت ایران انتقام سختی به خونخواهی میهمانی که در خاک ایران به شهادت رسیده، خواهند گرفت. میهمان عزیزی که اکثر اعضای خانواده و‌ عزیزانش را در این مسیر نورانی تقدیم کرده بود.

عضو هیئت رئیسه هیئت دوستی پارلمانی محور مقاومت در مجلس یازدهم در پایان ضمن عرض تسلیت به ملت سرافراز فلسطین، محور مقاومت سربلند، رزمندگان حماس و به خانواده محترم این شهید نامدار گفت: در مجلس شورای اسلامی از هیچ اقدام حقوقی و قانونی و بازدارنده برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم غاصب اسرائیل فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار