رئیس اداره امور قرآنی اوقاف آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی ارومیه

حافظ ابراهیمی از برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی ارومیه خبر داد و گفت: این سری مسابقات از 10 تا 14 مرداد ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۱۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

حافظ ابراهیمی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه به برگزاری مسابقات شهرستانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: تعداد ثبت نام کننده در این سری 650 نفر بود که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از خاتمه مرحله شهرستانی، رقابت بین نفرات راه یافته به مرحله استانی هم اکنون در حال انجام است که با حضور 160 نفر در دو بخش خواهران و برادران هم اکنون اجرا می شود، که 75 نفر آن از بین خواهران هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: این سری از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ ده جزء و حفظ پنج جزء، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: روز یکشنبه آیین اختتامیه برگزار شده و نفرات برگزیده به مرحله کشوری معرفی خواهند شد که مرحله کشوری نیز به میزبانی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار