خبرهای داغ:
امام جمعه بروجرد:

خون شهید اسماعیل هنیه در رگ های جوانان خواهد جوشید/جبهه مقاومت در انتقام سخت اشک صهیونیستها را درمی آورد

امام جمعه بروجردگفت: فقدان رهبر بیدار و شجاع ، اسماعیل هنیه سخت است و دشمن بداند که خون شهید اسماعیل هنیه در رگ های جوانان خواهد جوشید. و جبهه مقاومت در انتقام سخت اشک صهیونیستها را درمی آورد.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۵۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت:: صهیونیست‌ها با ترور فرماندهان جبهه مقاومت نمی توانند کاری از پیش ببرند جبهه مقاومت انتقام سختی از صهیونیستها خواهد گرفت که تا مدت‌ها اشک خواهند ریخت.

 وی افزود : رژیم کودک کش اسرائیلی به قوانین بین المللی پایبند نیست ، فقدان رهبر بیدار و شجاع ، اسماعیل هنیه سخت است و دشمن بداند که خون شهید اسماعیل هنیه در رگ های جوانان خواهد جوشید.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار که در اتاق فکر آن این حوادث برنامه ریزی شده است بداند که جبهه مقاومت قوی‌ترشده و به زودی جشن نابودی اسرائیل و آمریکا در سراسر جهان برگزار خواهد شد.

امام جمعه بروجرد  با اشاره به قوانین حقوق بشر در جهان گفت : در آستانه حقوق بشرهستیم ، حقوق بشرامروز حقوق بشرآمریکا و اسرائیل است . آنان فقط به حقوق خودشان اهمیت می دهند .

 حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ابراز داشت: حقوق بشر آمریکایی از یک طرف کودک کشی می کنند و از طرف دیگر شعار حقوق بشر سر می دهند. حقوق بشر اسلامی باید در جهان شکل بگیرد که افکار عمومی جهان به حقوق بشر اسلامی آگاه بشود .

 حسینی با اشاره به سالروز شهادت خبرنگار صارمی و مدافعان حرم افزود : شهید محمود صارمی در مقابله با استکبار جهانی ، قلم می زد و به شهادت رسید. خون شهید صارمی مجاهد پرور است و باعث پیروزی شد.

امام جمعه بروجرد  سالروز شهدای مدافع حرم است را گرامی داشت و افزود:  اگر شهدای مدافع حرم نبودند داعشیان درنده خوی که مانند صهیونیست‌ها هستند ، دنیا را به فساد می کشیدند. اروپا نیز مدیون شهداهای حرم هستند.

وی گریزی  به مشکلات کارگران کارخانه نساجی بروجردزد و اظهار د اشت  : دستگاه قضایی نسبت به مشکلات کارگردان ورود کند . وبه بررسی  مشکلات این کارخانه  بپردازد  و به حل این مسئله رسیدگی کند.   

 حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی با اشاره به مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد گفت : شبکه بهداشت و درمان بروجرد با کمبود پزشک عمومی ، متخصص و تجهیزات روبرو است. کارانه پزشکان باید پرداخت شود  مسئولان علوم پزشکی به  کارانه پزشکان رسیدگی کنند و در حل مشکل آنها تلاش کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار