خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

ترور شهید هنیه در خاک ایران، نشان دهنده ضعف و ذلت دشمن است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ترور اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده ذلت و ضعف دشمن است و این جنایت باعث افزایش وحدت مسلمانان می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۶۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محافظ وی در خاک ایران، گفت: شهادت مهمان ما در خاک جمهوری اسلامی ایران نقض قوانین بین الملل و جمهوری اسلامی ایران است که توسط دشمنان استکبارستیز رخ داده است، حال وظیفه ماست که به دنبال خونخواهی این شهید قدس باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دولت چهاردهم کارش را با مراسم تنفیذ آغاز کرد، افزود: آقای پزشکیان قول خدمت به ملت ایران را داده است و امیدواریم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و مشکلات باقی مانده را برطرف کند.

حجت‌الاسلام مشرفی گفت: رسالت خطیری که مجلس اکنون در نظر دارد انتخاب وزرا است و امیدواریم که براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین گزینه‌ها انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه از منابع انرژی و برق نیز در این برهه‌ی زمانی که با کمبود نیرو مواجه هستیم باید به درستی استفاده کنیم، افزود: تعطیلی ادارات نباید خللی در رفع مشکلات کشور و مردم ایجاد کند.

انتهای‌ پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار